B E R B A G I - B A G I

hati,
satu harta yang berharga,
cinta,
perkara yang nyata,
kasih,
sentiasa ada,
rindu menerpa jiwa,
namun mengapa hati masih lagi berbagi,
cinta ku seperti tertangguh,
kasih ku seakan rapuh,
rindu ku seolah luput,
kau, perkara yang sangat membahagiakan,
kau, hal yang mendamaikan,
dan kau rahsia yang tidak dapat ku ungkapkan,
kau, aku..
selalu disini, sentiasa menemani dan mengasihi,
tapi hati,
kenapa hati aku??
kenapa hati aku selalu berbagi tentang mu,
kau sumber ilham ku,
aku sumber kekuatan mu,
kau sumber ketenangan ku,
aku sumber kekusutan mu,
kau sumber kekalutan ku,
kau dan aku, adalah tawa dan duka dalam cerita ini,
tanpa aku tiada cerita,
tanpa engkau tiada kisah baru,
namun masih berbagi-bagi..

hakikatnya nanti ku sedar,
buruk mu,
jahat mu,
ego mu,
cinta mu,
kasih mu,
rindu mu,
hati mu,

bersatu membentuk aku,


yang satu...

Comments

Popular posts from this blog

Rasa

RUMAH

Penat